Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 5, 2011

♥ 25 th

Bila kita melalui jalan yang sukar untuk menentukan segalanya,
segalanya itu datang kembali menuntut sesuatu yang tebal.

hampir 3 tahun yang lalu

saya melalui syawal yang perit,
pernah digelar pelacur,
perampas,
perempuan jalang,
atas sebab seorang insan
yang awalnya terlalu saya benci.
Dia bukan kenalan lama yang saya kenal,
bukan juga sahabat yang pernah berkongsi suka duka waktu susah & senang sepanjang masa,
juga bukan saudara yang ada pertalian darah dengan saya,
datang hanya seminggu
dan seminggu itu yang membuatkan kehidupan saya hancur

tapi

setelah hampir 3 tahun kepahitan & keperitan itu berlalu
dia yang saya benci
dia yang selalu bikin saya pelik
kenapa dengan dia sahaja hati yang keras selalu jadi lembut ??
kenapa dengan dia sahaja saya bisa jadi gila ??
kenapa dengan dia sahaja kewarasan saya kerap kali hilang ??

" Nama awak siapa ? "
" Jay, nama saya Jay "

Dan dia lar
yang selalu buat
saya tidak kenal di mana kehadiran diri saya yang sebenar ??
Jauh dari realiti kehidupan...

Bersama kehadiran yang buat saya selalu rasa,
oh mungkin aku sudah normal,
ini suami yang aku cari sepanjang hayat aku.

Bersama kedatangan yang kasih sayang & cintanya
buat saya selalu rasa keliru.
katanya
" I LUV U MORE EVERYDAY..MORE...MORE "
tapi perbuatannya ??

Yang selalu buat saya tersenyum & menangis dalam satu masa.

Dan sejak hampir 3 tahun dulu,
hanya dia yang mampu buat,
saya selalu keliru dengan apa yang ada di hati & minda ??
Yang dapat membelit seluruh jiwa raga agar tidak berpaling pada insan lain.

Jay
Jay
&
Jay

Kiss : Si Kudut :)