Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 21, 2014

♥ 121th


As salam,

Aku menggodeh youtube sebab nak dengar lagu lain, tetibe lagu nie yang ada dalam myplaylist. Hari tue rasa dah update, tapi video klip dari cerita SAM. So, now, the real MV. Memang betulla dia continued dengan Ajari Aku. Nora Danish cutest overload. Tapi.... Hmmmm... Kenapa dapat peluk Anuar Zain ? Kahkahkah... Jeles mak, nok. Sama macam MV Ajari Aku.


Lagu nie ada kenangan jugak dalam hidup aku sebenarnya. Wuwuwuw... Tak payah la kau nak ungkap kisah itu. Tapi seriously, so touched. Kau dengar leh leleh tahap gaban punye.

ku di sini seorang diri
Berharap waktu berulang lagi
Saat ada dirimu bersamaku

Aku di sini yang menyesali
Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu disisiku

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Kembalilah kepadaku
Aku mohon kepadamu

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Aku di sini seorang diri