Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 17, 2014

♥ 117th

Anyway,hari ni bukan nak update ape pun. Cumanya,nak gtaw Syah dah cut her hair. Huhew <3<3<3. Style baru uolls,tahun 2014 katanya. Since dia pny style yg super smart tu,si bongsu pun ikt jugak. Lastnya betul la kata adik ipar dia, masuk rumah tu da nampak semua tomboi. Huhuhuhu.

Ok,berbalik pada isu rambut ni. A week before, Syah memang ada bgtahu dia nak potong rambut pendek. Yela, da bape lame kot dia simpan rambut panjang rebonding dia tu. Iolls yang wanita sejati ni pun tak rebonding taw. Hahaha. N saya pun kata la,why not. Ok la tu,nak potong rambut.

Tapi tak disangka2 pulak,hasilnya tadi sangat memuaskan hati. FYI, saya ni punya excited tengok style rambut dia mcm la dia tak pernah rambut pendek before. Huhuhu. Rase macam, apesal partner aku ni hensem sangat ? -.-". Excited bukan dibuat2,sebab saya tenung je dia tadi. Like fall in love again. Huhuhu.
Pas tu,bila dia recap blik about 5 years before,waktu awal2 saya kenal dia,baru saya ingat yeah,dia penah rambut pendek dulu !! Cuma style tak sama mcm now !!

Konklusinya, i'm satisfied with her style now. From 5, I gave her 7++ star. Sebab :

1. Super smart n stylo.
2. Look younger than her age.
3. Make me jatuh cinta gedebak gedebum dekat dia berkali2. And disebabkan da tlalu lama,hari ni saya kembali ke perangai suka curi pandang kat dia.

Cumanya,bl tengok style dia mcam ni,macam terserlah la pulak perangai kasanova dia. Pfffft !!