Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 31, 2013

♥ 116th

Oh btw,bfore nak menggebang pape just nak bgtau yg saya sepatutnya attend an interview dkt subang hari ni. Haish,tapi betapa syahdunya, when arrived tetiba that staf said yang my interview had been postponed on 2nd January. Hmm..nak marah pun tak mampu,tak tahula nak salahkan siapa. Tapi redha jela,just think +ve,boleh la saya study lebih untuk that interview.

And disebabkn interview yg xjadi,saya pun bgtaw Syah. Mulanya ingat nak msuk ofis. Yela,a few of my colleague last day dkat ofis hari ni,tapi since Syah mintak tolong bwk Hachi pg vet,niat saya yg nak ke ofis tadi pun dah bsimpang siur. Sudahnya,saya blik rumah and lepak kt uma until at 4 pm ++ Syah cll me untuk siap2,temankan dia p site dekat Kota Damansara.

Hahaha,nak dipendekkan cerita,saya rasa after 5 years,inilah kot kali pertama ambang tahun baru kami di luar. After drop her staff, Syah tanya sy duk nak dinner dkt mana. Since da dkt Kota Damansara,selalunya tempat lepak kami memangla dkt medan selera uptown lama,yong tau fu and chicken chop yg maha delicious. Tapi tadi tetiba Syah offer saya, why not we try meatball at IKEA ?? Hahaha. Then, I told her, ok la. But ms2 still negotiate lg dgn dia sebab esok dia kena keluar awal. Xcuti uolls. Pity my partner. Sobs sobs.

Sudahnya,kami ke IKEA jg la. Xpela,kami ke IKEA pun 2 3 tahun sekali,then nak jugak try meatball yg org duk gebang sedap tu. Since anak dara kami xde,xpela. Manfaatkan juga la masa bersama. And lg 1,blh juga la release tension tgk decoration uma dkt IKEA kan? Sebenarnya,bila dah rasa meatball tue,xdela sedap mana pun. Tak tahu la tak kena dengan tekak kami ke ape? Tapi untuk repeat makan dlm masa terdekat ni tidak lah. Hahaha. Oh,even saya ni meat lover,saya tak tahu kenapa saya tak leh blah sangat dengan meatball ni.



Hahaha,itu jela cerita ambang tahun baru kami. Ambang tahun baru yang tak dirancang. Kalau tak,just lepak dekat uma,tengok orang tkinja - kinja dekat tv,countdown. Oh,happy 2014 !! Masuk tahun baru,janganlah lupa azam 2013 yang tak tercapai tue. Lets start new hope,same life with new environment and same love. Untuk 2014,saya harap tiada la gangguan anasir2 luar macam N tue. And other than that,semoga 2014 ni bg peluang cerah melampau-lampau dalam hidup saya,hidup Syah dan hidup kami dgn anak. Itu je saya harap.


Xoxo,
Wife Syah kudut yang xberapa nak kudut dah sekarang ni.