Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 28, 2013

♥ 101th






Engkaulah Temanku  
Tempatku Mengadu  
Tika Tawa Pilu
 Tetap Bersamaku.

Teman Yang Ku Kasih
  Akan Ku Hargai
Hingga Akhir Nanti Kan Kekal Abadi..

Ku Pinta Oh Tuhan  
Agar Berpanjangan  
Sebuah Persahabatan Penuh Keikhlasan..


Teman Yang Ku Kasih - Azharina Azhar


28. Februari. 2013 ( 7.44 PM )

Naz : Sayang, dekat mana tue ?
Saya : Dekat ofis lagi, B.
Naz : Eh, dekat ofis lagi. Ok tak tue ?
Saya : Hmm... ok jer... Nak buat macam mana kan.
Naz : Ok la kalau macam tue, abang hantar pekerja abang balik dulu. Selalunya Mahameru ke tempat dia jammed, apa - apa nanti abang bagitahu sayang yer.
Saya : Yer, ok B... xpe...

Perbualan tamat.

Yes, sehari ke sehari...semenjak saya bekerja, dan memang fully kenal waktu sibuk, memang mencari masa yang sesuai untuk menulis tentang kami di rumah kedua ini. Tapi dalam mencuri masa, ada pula yang mencuri masa saya untuk hal lain. Kerja dan documentation yang berlambak buat saya rasa,

" Haish, rindunya pada blog "

Bukan sekali dua Naz bertanya, kenapa dah jarang update itu ini ? Saya cakap pada dia, bukak blog pun susah inikan nak update dan letak gambar semua. Saya tak tipu nak katakan yang saya sangat sibuk. Saya tahu Naz pun cuba faham, saya letih ( walaupun rumah di belakang ofis saje, tapi bila kerja berkaitan otak, sumpah letihnya sama dengan kerja yang menggunakan tenaga ). Tak larat nak masak, jadi dia jarang membebel. Rumah lagi la tak usah cakap. Sungguh saya rindu masa menulis.

Sayang, saya akan menulis kalau ada masanya. Jangan merajuk yer. I love you forever.