Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 26, 2012

♥ 44th


Setelah apa yang terjadi,
Aku rasa lagu ini yang paling terkesan di dalam hati,
Tapi lagu ini juga la yang aku ulang setiap hari,

" Ku di sini seorang diri
Berharap waktu berulang lagi
Saat ada dirimu bersamaku

Aku di sini yang menyesali
Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu disisiku

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Menangisi kepergianmu kasih
Semua begitu salah tanpa dirimu

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Kembalilah kepadaku
Aku mohon kepadamu

Tahukah dirimu
Kau bawa setengah hatiku hilang
Bersama hampa di hidupku
Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Hanyalah dirimu yang mampu lengkapi
Oh mencintamu sempurnakan aku

Aku di sini seorang diri "

ALLAH,
Aku pohon masa ini untuk kau ketemukan aku dengan diri aku,
Aku pohon masa ini untuk aku kembali cintakan diri sendiri,
Aku pohon masa ini untuk KAU lenyapkan segala keperitan, kesakitan & kehancuran ini.
Aku pohon masa ini untuk dia sedar siapa yang dia terlalu cinta, terlalu kasih, terlalu sayang.
Aku pohon masa ini moga diberi kekuatan hati.
Aku pohon masa ini untuk aku pujuk hati lepaskan apa yang membuatkan aku berubah satu waktu dulu.
Aku pohon masa ini untuk aku kembali menjadi orang yang baru.

Nazran,
Terima kasih,
Lagu ini terkesan dihati saya,
Sejujurnya semenjak awak beri lagu ini,
Saya kerap ulang,
Sekerap itu jugak saya merintih.
Hampir kepada tarikh 10.12.2012,
Saya jadi makin sayu,
Maafkan saya kalau saya terlalu susah lupakan perkara yang terjadi antara kita,
Ya, situasinya sama saja,
Cuma pelakunya lain,
Dia menjadi saya,
Dan saya menjadi Kak Mas.
Dan bezanya, 
Kak Mas pergi kerana cintanya pada orang lain,
Dan saya,
Saya pergi kerana terlalu cintakan awak.
Terima kasih kerana mengajar karma kepada saya.

Kasyah,
Nafas dan denyut jantung ini sebenarnya tak pernah berhenti memanggil awak,
Semenjak awak menduakan saya,
Tidur malam saya tidak pernah lena,
Tak selena tidur saya sewaktu saya menjaga awak di katil HKL,
Setiap hari, dalam doa, dalam apa saja yang saya buat,
Awak orang yang berada didalam laluan pemikiran saya,
Saya mohon diberi kekuatan untuk melakukan apa sahaja demi awak,
Ya, saya salah,
Salah mungkin kerana cintakan orang yang anggap saya hanya tempelan dalam kehidupannya ?
Hilang baru terasa,
Ada didepan mata,
Dipujuk baru diberi ciuman.

Naz,
Saya rindukan awak yang dahulu,
Tak kisah la permulaan kita bermula dari penipuan,
Tapi setiap hari, setiap jam, bersama dengan awak susah senang, sakit sihat awak,
Buat saya menjadi orang yang semakin matang dalam kehidupan.
Ini saja yang saya ada,
Kenangan antara kita,
Tiba - tiba saya terfikir,
Tak kisahla kalau ada Kak Mas dalam laluan hidup kita,
Sekurang - kurangnya saya tahu saya menjadi ratu dalam hati awak,
Sampai bila - bila dimadukan dengan Kak Mas pun xpe.
Tapi............
Masa merubah semuanya kan ??

Jay,
yer, saya Katerina yang awak sebut - sebut dulu,
Hanya ada 2 wanita terpenting yang hadir dalam kehidupan Kasyah,
Ayu & Kate,
Dan saya ingat lagi,
Awak pernah cakap,
Awak dah hilang Ayu,
Dan sekarang saya Kate awak.
Kate yang terlalu mementingkan seseorang dalam hidup dia,

Halaman ini saja yang mampu saya coret untuk hilangkan galau di hati saya,
Blog ini saja yang saya mampu ingat setiap detik waktu kita dulu,
Awak,
Saya mohon doa awak juga untuk kuatkan saya,
Sebenarnya saya dah tak kuat,
Dah tak mampu bertahan,
Tapi saya stay sebab saya perlukan sesuatu dalam hidup saya,
Saya dah 26 tahun
Tapi saya tak jumpa lagi dengan orang yang cintakan saya.
Saya terasa letih mencari cinta,
Lelah sangat - sangat.

Dia selalu kata dia paling sakit,
dan saya selalu tersenyum,
Yer, dia terlalu sakit bila awak tinggalkan dia tiba - tiba,
tapi tahu tak dia itu mungkin balasan akibat dia curangi kekasih yang sayangkan dia dulu.

Awak,
Saya rindukan tidur yang lena,
Saya rindukan tangan yang menjadi bantal tidur saya,
Saya rindukan ciuman orang tue,
Tapi,
Sejauh mana pun saya pergi,
tetap saya yang mencari,
Terlalu murah harga cinta saya kan ?