Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 27, 2012

♥ 45th

Jauh macam mana pun Kasyah pergi,
Katerina tetap akan ada didalam laluan hidup dia.
Titik.

" Kisah hidup saya memang seperti kisah lagenda kesayangan saya, awak tetap Kate saya sampai bila2 "

Tertunduk,
Ya,
Saya tahu,
Tapi Kasyah yang ini tak macam Kasyah dalam Lagenda Budak Setan tue,
:"),
Kasyah yang ini sukar sangat nak dijaga.
Kasyah yang ini sukar sangat nak dijangka hatinya,

So,
saya perlu cari Hisham ke macam mana ?

I

L
O
V
E

S
A
Y
A
N
G.

Rindunya pada mesej tetengah pagi yang bila bangun bukak mata ada 39 mesej mmmmuah saje...

Itu sebab saya kata
saya masih pegang kenangan itu,
Kenangan tue yang buat saya kuat,

Macam Kate,
Yang kembali dalam hidup Kasyah,
Walau jauh macam mana pun dia pergi.

Nite sayang,
Saya cinta awak sepenuh &  setulus hati saya.