Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 30, 2012

♥ 49th

Hari ini 1. December. 2012,

Oh bukan,

12.01 am tengah malam tadi sebenarnya sudah 1.December.2012.

Saya sampai rumah agak lewat malam tadi,
Seminggu ini kami agak bercelaru,
Ya,
Sejujurnya saya sudah mengetahui bukan setakat 100% cerita mereka,
Tetapi 200% mungkin.

Hmmmm...

Dan malam tadi,
Kami bertengkar kecil.

Syah menangis untuk sekian kali kembali,
Seperti biasa,
Saya letih sebenarnya,
Terlalu lelah dengan apa yang terjadi,
Jika disana ya disana,
Ada yang mengatakan dia lebih kecewa dengan apa yang terjadi,
Saya rasa dia perlu fikir semula,
Apa yang membuatkan dia kecewa begitu.

Dan separuh malam saya & syah menangis,
Syah merayu, ya merayu untuk ke sekian kali juga untuk saya lupa apa yang terjadi antara kami,
Saya pejam mata,
Kalau la saya mampu akur dengan kehendaknya.

Mana mungkin saya lupa apa yang terjadi ??
Mana mungkin saya boleh lupa yang sepanjang bulan madu kami dia ingatkan orang lain ??
Mana mungkin saya boleh lupa yang anak - anak saya dirumah ini TIBA TIBA menjadi ANAK TIRI orang lain ??
Mana mungkin ???

Apa yang saya baca membuatkan saya takut,
Kalau dulu bulan disember adalah bulan yang sangat saya nantikan,
Tapi sekarang tidak lagi,
Syah kata dia tidak mampu dengan hukuman yang saya beri,
Saya rasa sudah beratus kali dia katakan,
" Sayang, saya tahu awak sakit. Tapi tolonglah, jangan hukum saya dengan kesilapan saya. Saya tak mampu dah tahan rasa bersalah atas semua salah saya pada awak, sayang "

Dan malam tadi,
Dia peluk saya,
Saya tak pasti berapa kali air mata kesalan yang keluar dari matanya,
Saya tahu dia sakit,
Saya tahu dia kecewa,
Saya tahu dia memendam derita,
Saya tahu semuanya !!

Tapi bagaimana saya mampu untuk saya lupa semua benda yang terjadi ??
Dia tarik saya dalam pelukan dia,
Erat seeratnya,

" Sayang, tolong la bagitahu saya, apa yang saya perlu buat untuk awak lupa semua yang jadi "

 :"(