Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 1, 2013

♥ 79th


1st entry untuk 2013,
Selamat datang 2013,
Lambat update sebab menjaga si jantung hati tak sihat,
Sepatutnya admit wad,
Tapi degilnya nauzubillah,

" Tak per la, saya ada isteri saya yang sorang nie "

Syukur la selepas balik dari KMC semalam,
Kami bergegas balik ke KL sebab Naz nak uruskan gaji pekerja dia,
Malam tue nampak dia makin ok.
Saya sediakan ubat dan air untuk dia berjaga.

Ini kebiasaan yang saya lalui semenjak dia bekerja dengan akaknya yang seorang itu,
Setiap hujung bulan memang ini lah kesibukan dia,
Dan sekarang ini,
Kesibukan dia dah mula menjadi kesibukan saya semula,
Katanya,

" Abang ada awak jer jadi PA abang dari dulu sampai sekarang "

Dan untuk 1 January 2013,
saya dan dia umpama melalui fasa baru bercinta,
Sepanjang malam hingga ke pagi berpelukan, bercerita, berterus terang tentang apa yang kami lalui sepanjang tahun perit untuk hubungan kami,
2012.

Walau dalam gelap,
Saya sedar Naz beberapa kali menitiskan air mata,

" Kenapa nie ? "
" B jahat sangat dengan Hun kan ? Maafkan B "

Kesudahannya kami hanyut dengan perasaan, pelukan dan rasa masing - masing,
Sungguh saya harap 2013 tiada lagi dugaan dalam hubungan kami,
Semuanya mungkin bisa jadi seperti sebelum ini,
Macam mana orang sekeliling yang sangat suka dengan kemesraan kami berdua.

" Kita dah lama tak bercinta macam nie kan ? "

" Azam B tahun nie, B tak nak hilang sayang lagi. B tak nak buat sayang sakit lagi. B tak sanggup hilang sayang. B tak nak ulang apa yang B buat tahun 2012. "

Saya pegang pipi dia,
Kucup pipi dia,
Bibir kami bertaut lama.

Sungguh,
Kami umpama bercinta semula seusai 31.12.2012.

Semoga semuanya permulaan yang baik untuk tahun 2013.

Terima kasih 2012,
Saya tak pernah langsung menyesal melalui tahun mu,
Kerana tahun mu mengajar saya menjadi manusia yang lebih sabar, lebih matang untuk segala segi.

Lots of love from us,

Hun & Naz :)