Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 28, 2013

♥ 98th

Saya : B, jumaat nie Hun balik Johor yer ?
Naz : .........( tutup mata )
Saya : Ermmm, jumaat nie kan cuti hari wilayah. Nanti next week cuti raya cina, tak balik da Johor sebab nak ikut mak pahang p bercuti.
Naz : ................

Selepas dia mandi, bersiap nak kerja, sambil breakfast

Naz : Sayang balik Johor cuti raya cina jer la yer. Tapi dengan syarat minggu lepas tue, hari isnin amik cuti, kita ikut mak pegi bercuti.
Saya : *teruja* Betul nie boleh balik raya cina ??? Betul eh ?? 
Naz : Hmmmmm...
Saya : Betul eh ?? Cuti raya cina lama taw sampai selasa.
Naz : *buatmuka* Hmmmm... Lama la pulak.

See, saya dah agak dah. Naz memang bermasalah memberi "cuti" pada saya. Tengok la raya cina nanti, cerita saya tentang si sihat ni apa pula. Ada la ragam yang dia akan buat nanti. Confirm