Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 8, 2013

♥ 87th


Kau boleh acuhkan diriku
dan anggap ku tak ada
tapi takkan merubah perasaanku … kepadamu …

Kuyakin pasti suatu saat
semua kan terjadi
kau kan mencintaiku dan tak akan pernah … melepasku …

Aku mau mendampingi dirimu
aku mau cintai kekuranganmu
selalu bersedia bahagiakanmu apapun terjadi kujanji kan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
namun ku percaya
kau kan mencintaiku dan tak akan pernah melepasku …

Aku mau mendampingi dirimu
aku mau cintai kekuranganmu
slalu bersedia bahagikan mu apapun terjadi
ku janjikan aku ada … aku ada …

Aku mau mendampingi dirimu
aku mau cintai kekuranganmu
aku yang rela terluka untukmu selalu …

Aku mau mendampingi dirimu
aku mau cintai kekuranganmu
slalu bersedia bahagianmu apapun terjadi … kujanji kan aku ada
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
" terima kasih kerana kau pulang ke rangkul aku semula kerana jauh mana kau beri memberi hati dan simpati pada yang lain,
tipu atau benar,
jauh atau depan mata,
timur atau selatan,
aku tetap menanti di hujung jalan "   
 
Semoga setiap hari untuk kita,
Risau kau pada aku tetap sama,
Kasih kau pada aku tetap sama,
Cinta kau pada aku tetap sama,
Mata kau pada aku tetap sama,
Nadi kau pada aku tetap sama,
 
 
Kerana
 
Nyawa kau yang kau amanahkan untuk aku juga,
Setiap hari, setiap detik, tetap sama.
 
Terima kasih kerana kau jadikan aku nyawa yang kau tak mampu hilang.