Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 16, 2013

♥ 92th

Hari ini masing - masing tak menghubungi masing - masing,
Once kami berbaik semula,
Nak kata ceria sentiasa itu tak,
Ada juga yang berselisih fahamnya,
Tapi bagi aku itu learning process,
Antara kami macam baru kenal,
Macam baru bercinta.

Yes, totally learning and recover process untuk hubungan dalaman kami,
Naz betul - betul buat sehabis baik untuk memikat saya semula.

Dan hari ini,

Saya tahu dia sibuk,

Saya sibuk,

Jadi saya tak mengganggu dia,

Ganggu pun dengan mesej - mesej wajib,

" B "
" B da makan ? "
" Sibuk eh B ? "

So kalau dia tak reply, saya pun tak de kerja nak mengamuk atau nak merajuk.

Tiba - tiba jam 4.30 tadi Naz call,


" Hello sayang "
" Yer B "
" I Love You "
" Iye *senyum* "
" Abang tak cari perempuan lain yer "
" Eh ? "


hahahahahaha