Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 16, 2013

♥ 93th

11.05pm,
PWTC.

Ikut Naz,
Buat freelance kerja dengan dia,
Being PA part time pada bos dia adalah benda yang memenatkan tapi seronok,
Kalau ikutkan kasihan pada kakak angkat Naz ni,
Mungkin saya tak bekerja dengan syarikat yang saya kerja sekarang,
Maybe saya akan jadi PA pada kakak angkat dia,
Tapi bila duk fikir kesusahan & kesenangan kami dalam hal bercuti serta perkara berkaitan,
Naz reject saya bekerja disana.
Saya pun fikir yang sama.
Ini bukan sebab susahnya kerja with partner,
Tapi kami pernah rasa susahnya nak ambil cuti masa kerja sekali dulu.

Dan
Sesungguhnya kami berdua sangat penat hari ini,
Rasa macam nak hempas badan dekat tilam & hanyut dalam mimpi.

Published with Blogger-droid v2.0.10