Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 2, 2012

♥ 52th


" Saya bukan mencari awak kerana kebiasaan. Tapi sebab memang saya tak boleh hidup awak tiada. Terpulang pada awak nak memperlekehkan kenyataan saya ini / percaya dengan semua benda yang awak baca dari mana - mana. Tapi saya memang benar - benar nak berubah dan kembalikan cinta kita macam dulu.

Awak cinta & nyawa saya, Hun !! "

Keras ya keras,

Berpuluh kali juga dia meminta maaf secara tiba - tiba bila kami on call,

" Saya tahu saya dah banyak buat salah pada awak. Saya sedar yang sebenarnya saya tak layak untuk awak. Tapi antara awak percaya / tak, saya tak nak kehilangan awak lagi. Sakit dan perit hilang awak. Yer Hun, awak dah berubah jadi beri peluang pada saya untuk berubah. "


" Hun, saya tak kisah awak gilakan pemain bola ker, artis ker, apa ker, asalkan awak jangan gilakan orang lain. Awak hak saya, Hun !! "


" Hati b betul - betul dah tak de orang lain lagi sekarang, Hun. B dah terlalu sakit dengan kebodohan diri sendiri. Hilang Hun pun belum terubat lagi sakitnya "







Sayang,
Saya nampak kesungguhan awak,
Saya juga tahu kesakitan awak bila saya pergi,
Maafkan saya,
Saya betul - betul nakkan awak bahagia,
Tapi bila awak cakap,
" Awak la bahagia saya, Hun "

Saya terkedu.

Betul kot,

Saya perlu buang dendam dalam hati,
Untuk saya mudah memaafkan semua kesilapan orang dan kesilapan diri saya sendiri.

Saya tak mahu awak berusaha sendiri untuk hubungan kita,
Saya janji kita akan berusaha bersama - sama.

Terima kasih kerana terjaga malam,
Semata - mata saya mohon untuk tukar tempat tidur,
Awak beria mintak maaf malam itu,

:),

Bukan salah awak sayang,
Saya yang terjaga tiba - tiba sebab mimpi yang menakutkan,
Masa awak tarik saya dalam pelukan awak,
Awak rasakan badan saya menggigil,

Awak kata saya terlalu fikir,
Ya, mungkin.
Mungkin sebab itu tidur saya tidak lena,

Dan terima kasih sebab awak tidurkan saya dengan pelukan yang saya rasakan cukup selamat,

Pelukan pertama yang membuatkan saya jatuh cinta pada awak 4 tahun dulu,

Dan saya rasa kembali pelukan itu malam itu.

" Tidur yer sayang, biar saya peluk "

Dan saya lena dalam pelukan awak seerat - eratnya.

Thanks