Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 14, 2012

♥ 69th

Saya pernah menjadi yang lain pada masa dahulu,
Pernah menjadi yang teruk pada masa dahulu,
Pernah menjadi yang paling worst pada masa dahulu,
Tapi saya pernah hampir kehilangan apa yang saya ada,

" Kalau Hun boleh berubah, beri peluang B untuk berubah. Hun dulu dan Hun sekarang dah lain, dah berbeza. "
Allah, saya tahu hubungan kami dari 4 tahun dulu hubungan yang sukar,
dari pelbagai segi,
Semua sisi kami diserang,
Semua sisi itu juga yang menguji kami berdua,
Jika diberi peluang untuk saya masih menjadi milik dia,
dan dia masih menjadi milik saya,
Kekalkan lah hati kami berdua.
Saya tahu dia tak mampu,
Tak kuat tanpa saya,
Saya tak sanggup tengok kesakitan dia lagi waktu kehilangan saya.