Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 11, 2012

♥ 65th



Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini

Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku….


Tiba - tiba rasa sebak dan sayu hati bila Naz nyanyikan lagu ni semalam. Dah la dengan demamnya, naik kereta siap selubung selimut. Radio pulak rosak, dia kata biar dia yang nyanyikan. Saya hanya senyum. Dulu, dia selalu nyanyikan saya. Tapi, selalu jugak salah lirik. :)

Saya rasa dalam berpuluh lagu yang Naz bagi, lagu nie memang terlalu bagi impak pada diri saya. Sebabnya mudah, Naz pernah bagitahu saya yang saya adalah " harga diri dan maruah " dia. Fikiran saya menerawang pada perkara 4 tahun dulu, waktu saya dikecam sangat hebat oleh terlalu ramai orang akibat buatkan Naz jatuh hati pada saya, dan saya jatuh hati pada Naz. Saya digelar macam - macam, tak usah cakapla gelaran apa, tapi Naz tak pernah berganjak dari kehidupan saya. 

Dan malam tadi, saya jadi sayu hati. Terima kasih sayang.... :")