Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 11, 2012

♥ 64th

Lately nie kesihatan sangat tak mengizinkan,
Sejak dari hari jumaat hari tue lagi,
Hari jumaat hari tue sakit dada mencucuk - cucuk,
Bila mengadu,
B akan kata,

" Cuba jangan fikir banyak sangat, hun. Nanti lagi sakit dada tue. B dengan Hun jer nie. "

Ok,

cuba untuk tak fikir.

Tapi,

Menjelang hari sabtu,
Keadaan makin tak ok,

Hari ahad,
Totally tak ok dah la demam lepas tue period pulak,
So bertambah tak ok bila sepanjang perjalanan ke stadium hujan,
Di stadium hujan,
Jadi berendam air hujan.

Konklusinya hari nie,
Bangun pagi tadi lagi dah rasa tak sedap badan,
Gigihkan juga bangun dan pergi kerja sebab ada hal yang nak diselesaikan.

Dan balik kerja tadi totally out,
B call suruh mandi - mandi sebab nak tengok anak di Rawang,

" Hmmm...xlarat B. Dah setengah jam duduk dalam bilik air. Menggigil badan nak mandi "


Dan sudahnya,


.
.
.
.
.
.
.
.
.

B yang mandikan saya. 

Terima kasih yer sayang,
Saya jarang meminta perhatian awak macam mana awak meminta perhatian saya,
Tapi sejujurnya saya sungguh tak larat,
Balik kerja semalam saya dah tak fikir apa dah,
Tengok pula awak masih lambat nak sampai dekat rumah,
Apa lagi lepas bagi anak - anak makan,
Saya terus berkelubung dalam selimut.

Terima kasih sayang,
Sebab saya rasa makin selamat dengan awak sepertimana waktu dulu.
Saya rasa awak makin kembali pada saya,
Inilah awak yang terlalu cintakan saya satu waktu dulu.

Dan terima kasih,
Sepanjang malam awak hiburkan saya dengan nyanyian awak,
Semua lagu percintaan kita awak nyanyikan,
Untuk kesekian kali Sedetik Lebih, Tercipta Untukku dan Harga Diriku menari atas bibir awak.

Dan...



Hey,
Awak tak salah lirik.


Demam saya sedikit terubat dengan jagaan awak yang memang saya rindukan sejak dulu,
Demam saya sangat terubat dengan pelukan, sentuhan dan ciuman awak setiap malam,

Saya kena mengaku yang suami saya yang dulu saya fikir sudah hilang,
Kini KEMBALI PULANG dengan cintanya yang tak berbelah bagi untuk saya.

Thanks B.