Our Anniversary

Our Soul

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Her Birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 27, 2012

♥ 76th

 Ameen !!


Semenjak terjadi perkara yang menguji kehidupan saya,
Dan
semenjak saya tekad untuk berubah kepada manusia yang lebih baik,
Ini lah doa saya setiap hari,
Ini lah juga yang saya amalkan setiap hari sebelum Naz tidur dan sebelum Naz pergi kerja.

Dulu,
Naz selalu tegur cara saya salam dia,
Kata dia tak ikhlas,
Tapi semenjak saya kembali menjadi suri kehidupan dia,
Saya ubah kembali diri saya menjadi Cha yang dia jatuh cinta satu waktu dulu.
Walaupun saya tahu sebenarnya cinta dia tak pernah pudar cuma terbahagi dua sahaja :")

Dan sekarang,
Naz pun terikut perkara yang sama,


:),
Syukur la,
Supaya ini menjadi rutin kami setiap hari,
Saya sentiasa ingin menjadi orang yang dicintai Naz setiap hari,
setiap waktu,
setiap saat.

Tipu la kalau saya kata hubungan kami setelah peristiwa itu,
100% berubah dan sentiasa baik,
Semuanya dalam proses pemulihan,
dan Naz memang betul - betul tunjuk pada saya yang dia inginkan hubungan kami pulih tanpa orang ke tiga lagi,

Thanks Naz.